
Kızlar bunu nasıl içicem çok pis kokuyo neyse asıl konuya geliyim doktor sağ yumurtalığında kist var ama hiç bişeye engel değil demişti zararlı değilmiş ama yinede gitsin sonuçta büyüdükçe zararlı olabilir bide çocuk için içicem inşallah diğer ay hamile kalırım şuan adetim adetim bitesiye içicem