Gamzealptkn canım hiç üzülme ben mart ayında öyle oldum 217 öğrendim acele edip hemen dr gitmedim rahat 25 gün bekledim bi gittim beta 1590 kalmış iki gün sonra tekrar kan verdim 1350 düşmüştü kanama yoktu kürtaj oldum kürtajdan üzerine 8 ay geçti sağlıklı beslendim detoks spor yaptım o çok iyi geldi kendine bak