2 gün önce yoğun bir kanamam oldu durduk yere ve anlayamadık doktorda sebebini bilmiyor kese etrafında kanama olduğunu söyledi bugün çok azaldı ama sildikce geliyor siz neler yapıyorsunuz progestan kullaniyordum zTeb onun dışında hiç bir şey vermedi düşük önleyici iğne bile yapılmadı
Kasiklarimda ki ağrı normal mi