Merhaba arkadaşlar ben özel sektörde çalışıyorum doğum parası olarak doğumdan sonra devlet iş görememezlik olarak ücret ödüyor birde bunun haricinde 16 haftalık iznimizde iş yerinden izin süresi boyunca maaş alabiliyormuyuz yoksa sadece devletin verdiğini mi alabiliyoruz daha önce doğum yapmış tecrübeli birileri varsa yardımcı olabilir mi benim 1 buçuk ayım kaldı izin hakkıma nasıl olduğu hakkında tam olarak bir fikrim yok