sumeyyerdal1 yok sıkıntı olmaz endişe etmeyin kültürde üreyen bakteriye göre antibiyotik yazarlar kullanırsınız biraz daha iyi takip etmeniz gerekir sonra yine idrar tahlili kültürü yaptırırsınız dün ben de böyle bir post açtım açılan postlara baktım çok araştırdım. İdrarda kültürde üreme yoksa daha hafif antibiyotik veriliyor toz ilaçlardan bir seferlik. Benim de akıntım var sarı. Ondan muzdaribim onun için de fitil veriliyor doktora gidince yine isteyecek gibi bakalım