Ben düzenli devlette veriyordum beta artış güzel gidiyordu ama dr özelde ver dedi 24 ü 75.78 çıktı herkes laboratuvar farkı olur dedi tekrar betam artınca devlette dr da öyle dedi en son devlette verdim 634 çıktı pazartesi günü şimdi tekrar verdim ama özelde 703 çıktı
Özelde 24 kasım 75.78
Özelde 29 kasım 708 artış güzel değil mi
Dr devletteki değerle yani 634 le bugün özelde verdiğim kanı baz alarak sağlıksız dedi vajinadan baktı mol gebeliğe benziyor dedi şaştım kaldım yarın tekrar kan istedi büyük ihtimalle kürtaj öneririm dedi

29 kasım verdiğim kan 708 özelde
Neden özelde verdin diyenler olacak dr öyle istedi ama değerler devlettekiyle uyuşmuyor hiç ben 75 i baz alarak 2 güne bi iki katı hesapladım sizce artış iyi değil mi🤧