Sabriye1212 Ben bu aspirin yüzünden gebe kalmadan hematoloji ile görüştüm adam bana 36da bırak 37de doğum yap demişti bende bebeğin kalbine zararlı diyolar 32den sonra Demistim öyle bisey yok onun yanlış olduğu kanıtlandı dedi gittiğim doktorda sıradan bir doktor değildi cnm