Hilalcikkk Arkadaşlar en başından beri doktorum sadece yürüyüş önerdi 35.haftadan sonra egzersiz yap dedi sen zayıfsın şimdi doğurursun filan diyor 😅😅😅 nasıl ya o kadar kolay mı da
Busraakay_26 Hilalcikkk doğum kişiden kişiye değişir 😂 normal doğum istiyorsan sürekli hareket halinde olman lazım