Ayseee60 Benim ilk doğumum normal oldu, ikincisi mecburi sezaryen. Şöyle söyleyeyim sezaryene girmeden önce hafif boğaz yanmam vardı ve ameliyat sonrası iyice tetikledi. Öksürük beni mahvetti her öksürdüğümde dikiş yerlerim felaket acıdı. Tabi benim bu kadar zorlanmamda hastalığımın büyük etkisi oldu. Doğum yaptığımda ilk oğlum 17 aylıktı, sürekli kucağıma gelmek istedi ama alamadım maalesef. Şiddetli acılarım 10 gün içinde geçti lakin doğumumun üzerinden 3 ay geçmesine rağmen dikiş yerlerimin bazı kısımları hala uyuşuk ve karnım hala acıyor. Oğlumu kucağıma aldığımda falan tabi zorlanmıyorum ama sebebini bilmediğim şekilde karnımda dokunduğum zaman acı var