Kub7a Pamiramsi tabi ki inşAllah vardır RABBİM kucağınızı boş bırakmasın ben sadece yok olan çizgiye ay evet var canım hayırlı olsun hamilesin demelerine sinir oluyorum hayır bu sizin içinde değil genel olarak geçerli insanları boş yere umutlandırıyorlar
Samiree Pamiramsi https://mutluresim.com/image/nxYZiS Bak benimde oyleydi nerdeyse gozukmuyordu bile. 2 ya 3 gun sonra yaptigim testler digerleri. Simdi 36 hafta olduk bile.InsAllah sizinde vardir ben sizde silik bi cizgi gordum gibi
Yazmelegi_ Kub7a ben çok cok silik dedim altada hemn çıkmadiysa olmayabilir dedim gormeden bilmeden yorum yapmayın Allah aşkına niye umutlandıraym yorum yapmak için yorum yapıyorsunuz
Melike_4949 Kub7a katılıyorum silik bile değil yok çizgi falan kadını boşuna heveslendirmeyin ya Allah en kısa zamanda nasip etsin inşallah
Ebru3457 Pamiramsi canım seni üzmek istemem ama ben göremedim çizgiyi birde teste 5 dk geçtikten sonra çıkan sonuçları dikkate almayın diyorlar genelde
Kub7a Yazmelegi_ arkadaşım görüyorum ne yazdığını önemli olan en başta ne dediğin insanları olur olmadık umutlandırmayın yeter ! İyi akşamlar
MinikkCivcivim Kub7a pardonda gor.edigimiz seye mi gorduk yaziylruz biraz akil mantik yani siz gormeye bilirsiniz bariz nette gorduk yazmadik hafif silik bir cizgi var dedik bjkadr buyutmeseniz mi herseyi alemsiniz😂