Pamiramsi Silik ama var gibi sabah yapıp uyumuştum, uyanınca bir baktım çok az ama sanki görünüyor yaaa. Adetime 5 gün var olabilir mi Allahım nolur olsun. Pms belirtilerim yok normalde olur. İnşallah gebeliktendir aminnnn
1Gunes Pamiramsi ilk 10 15 sn ye de çıkmasi lazım çizginin beklemiş test geçersizdir kuzu tekrar yapabilirisn yada kan verebilirisn
birmucize1 Pamiramsi benim testim boyleydi beta hcg 11 cikmisti cizginin pembe olmasi gerekiyor siyahimsi cizgiler kuruma cizgisi oluyor genelde isikta cekip atsrmisiniz ? İnsallah vardir 💜 https://resimlink.com/wzveRPqO07I
Pamiramsi birmucize1 pembe bir ince çizgi var zaten burda çok belli olmamış ama ben bakınca görüyorum ya
Pamiramsi birmucize1 evet sizinki baya net bakım bir tane daha atacağım az önce çektim ama yine sizinki kadar net değil
MinikkCivcivim Pamiramsi bende sanki hafif silik goruyorum adetinize 5 gun varmis erken testi alip yapabilirsiniz yada kan verip kesin sonuc alabilirsiniz bence
ASE6154 Pamiramsi yani o kadar vakit geçtikten sonra geöersiz olur aslında ama kuruma çizgisi içinde fazla ıslak gözüküyor
Pamiramsi ASE6154 cuma günü tekrarlıcam ve evet kuruma çizgisi daha önce görmüştüm benzetemedim ben bide kamera çok algılayamıyor sanki gözümle daha net
Ebruebos Evet var silik testin markası ne? Bende yapıyorum ilk çıkmıyor bi kaç saat sonra çıkıyor kuruma çizgisi diyr düşünüyorum. Çünkü geçen ay aynısı olmuştu adet olmuştum.
Kub7a @MinikkCivcivim arkadaşlar lütfen görüyorum diyip insanları umutlandırmayın ben iyice baktım hiç birşey yok lütfen yapmayın ya @Yazmelegi_ @birmucize1 bakın mesela bu testte gebelik görünüyor pembe
Yazmelegi_ Kub7a ben çok cok silik dedim altada hemn çıkmadiysa olmayabilir dedim gormeden bilmeden yorum yapmayın Allah aşkına niye umutlandıraym yorum yapmak için yorum yapıyorsunuz
_momandad Pamiramsi Silik çizgi var ama ilk beş dakika sonra çizgi çıksa bile geçersiz olur diye biliyorum 🤗