120622Aht Meli-sa Hayır ben normal oldum üniversitesiyi tercih ettim 13 bin çok fazlaydı gayette memnun kaldim
Ftmtsdmr 120622Aht İyi akşamlar çok anlamadım parça parça okudum tıpta doğum yaptım dediniz özel oda tuttunuz mu birde ücret ne ödediniz Rahat geçti mi doğumunuz bende orda düşünüyorum inşallah
120622Aht Ftmtsdmr Merhaba , Ben özelde takipliydim ama malum fiyatlardan dolayı son takiplerinde KSÜ yu takip ettirdik normal doğum için takiplerim yapıldı zaten isteğe bağlı sezeryan olmuyor Özel oda tutmadım herhangi bi ücrette ödemedim