Kızlar bu testin sonucu e nabız da görülmüyor doktorda grafik olarak çıkıyormuş ya. Ben testi yaptırdıktan sonra şehir dışına çıkıcam ve orda başka hastaneye sonucu göstericem ama ordaki doktorun ekranına düşmez değil mi? Yaptırdığım hastanenin kendi sitesinde görebilir miyim sonucu onun çıktısını alırdım en azından