35BA06 size 2 farklı şekilde cevap vericem kafanız karışabilir ama ikisinide bilin diye diyorum 🙈 öncelikle eğer sgk lı iseniz ve hastaneden sgk lı hizmet alıyorsanız sgk ile yapılan anlaşmanın çok çok üstünde bir fiyat yaptıkları anlaşmaya göre yasal değil. Ancak bir çok kurum zaten bu anlaşmaya uymuyor bazısı makul miktarda fazla alıyor bazısı uçuk şekilde. Yasal durum harici genel olarak değerlendirme ise yaşadığını şehir şartlarına göre fiyatı değerlendirin genelde hangi bantta doğum fiyatları yine sgk lı mı değil mi, size sunulanlar neler genel anlamda her şehrin fiyatı farklı sunulan hizmet farklı paket içerikleri farklı. Ben kendim size sağlık kurumunda yöneticilik yapmış yasal sürece hakim detayını iyi bilen bir gebe olarak yanıt verecek olursam fazla ama ama yasal almaları gereken ücrette az o yüzden ortasında makul bir ücret olsa çok daha iyi olur 15 üstü sgk lı bir hizmet almak için hastayı açıkça yolmak demek çünkü aldıkları fazla para asla doktora çalışana yansımıyor kat kat kar olarak kalıyor 🤗 böyle karmakarışık bir şey 🤗