Kızlar bebeğim çok sol tarafa toplanıyor canım aşırı acıyor bu karın sertleşmesi dedikleri böyle bişey mi nasıl oluyor karnımın bi tarafi egri oluyo böyle başı asagidaymis inanilmaz belim ağrıyor böbrek genişlememde var bebek sag böbreğime vurdukca maf oluyorum karın sertlesmesi bebegin toplanmasi dediğiniz seyler nasil bisey oluyor böyle olunca doğum mu baslamis oluyor