Fikriyeee Merhaba emsey hastanesi kurtköy , hangi doktora gidiyorsunuz hanımlar? Ben eltimin tavsiyesi üzerine canan torun hocaya gidiyorum sanırım en çok ona randevu veriyorlar ilk gidişimde çok memnun kaldım 13 haftalık hamileyim hatta cinsiyet tahmini bile yaptı bakalım artık eltim aşırı memnun zaten çok tatlı bir doktor hanım. Canan hanıma giden var mı başka ? Yada hangi doktora gidiyorsunuz orada?
ayseglylmz Merhabalar bende canan hanıma gidiyorum en başından beri çok memnunum hep pozitif ve içimi rahatlatıyor çözüm odaklı bir doktor stres yaşamana müsade etmiyor ve kesin olarak normal doğum taraftarı olduğu için bende tavsiye üzerine gittim değiştirmeyi hiç düşünmedim.
Fikriyeee ayseglylmz aa ne güzel aynne öyle. Birde size cinsiyet tahmini yaptı mı hç? Yani bazı doktorlar tecrübesi ile en başından biliyor sizde cinsiyet tahmini tuttu mu
ayseglylmz Bana da erkenden söyledi 13. Haftamda bebeğim uyuyordu bacağı açıktı ve zumladı bayağı belirgin çizgi vardı 😊 Kız olduğunu ama tabiki de heyecana kapılıp hazırlığa kalkışma dedi ilerleyen zaman da kesinleştiririz dedi. Perşembe randevum var bakalım göreceğiz😆
Fikriyeee ayseglylmz ay ne güzel hadi bakalım inşallah hayırlısı olur netleştirir☺️ Eltim çok memnun kaldığını ve gözünün çok kuvvetli bir doktor olduğunu söylemişti bana bu konuda☺️
Buseyavuz Bende hamileligimin basindan beri canan hanima gidiyorum siddetle tavsiye edebilecegim bir doktor en onemlisi guven veriyor 👍🏻