Ayselufuk İlk gebeliğim çok heyecanlıyım napmam lazım nasıl geçecek bu süreç, biraz anlatın yardım edin kızlar 🤭
Abk31 Ayselufuk bende 5+2 yim cumartesi günü doktora gideceğim inşallah keseyi görebiliriz ☺️ belirtileriniz neler?
KFeyza_ Ayselufuk canım 5+ 0 da keseyi gördük kalp atışı için 10 gün sonra çağırdı şuan 5+5 teyiz bende merakla bekliyorum
Pinaargunes Ayselufuk yaaaa ayniyiz benim de ilk hamileliğim bizim şuan 6+4 5+4 ken kese gozuktu bebis yoktu 10 gun sonra gel dediler 5 aralikta ikinci randevum inş bebişi görürüz. Benim de pek bilgim yok çok heycanlı korkak panik stresli biriyim💖😂🙏
19931994 Canım karından ultrasonla gözüktü mü senin benide henüz çok yeni bugün karından baktırdım gözükmedi korkuyorum
sen_a 19931994 Canım uygulamaya göre 6+0haftalığım ama kese için cuma pzt ve bugün gittik. Bugün sonunda gözüktü 5haftalık gözüküyormus iki hafta sonra bebek ve kalp atısı için çagırdı
19931994 Damlacaa içimi rahatlattın canım çok teşekkür ederim uygulamaya göre 5+2 yüm bugün gittim gözükmedi korktum bende ama alttan baktırmadım
19931994 sen_a çok şükür canım senin için çok sevindim , benimde uygulayamaya göre 5+2 bugün göbekten baktırdım gözükmedi vajinada istemedim ama korktum inşallah benimledir 🌸inşallah erkendir
sen_a 19931994 bende baktırmadım canım banada dedi dr. İlk gittiğimde 5+1di yani. Beta değerin daha tam artmamıstır ve ultrason cihazı eski olabiliyor. Drum girerken göremeyebiliriz endişelenme demişti Sen içini ferah tut inşallah görürsün
betulrahimi Ayselufuk 5 de kese 5+3 de küçük bebeis 1 mm tırnak kadar 7+5 de kalp atışı şuan 10+2 zor
Pinaargunes Ayselufuk hakkimizda hayirlisi inşallah hamileliğimiz de güzel risksiz geçer bebiside sağlıkla alırız kucağımıza inşallah🙏😍🌸😂