Kulol Kizlar Meva ismini beğendim bu yüzden kızıma Meva Liya koymayı düşünüyorum sizce zor bir isim mi yada Hüma Liya fikirlerinize ihtiyacım var
Yogurtlupilav Kulol bende söylemesini oldukça zor buldum. Üçünden biri tek olsa gayet güzel ama birleştirince zorlama oluyor.
Alinmavi Kulol meva daha guzel sadece liya da cok guzel bence hüma ismi kulağa hoş gelmiyor bence fonetik değil Türkçe olmadiği çok belli gibi