Deryazym Kızlar geceden beri bel bacak kasık ve karın ağrım var duş aldım hafifledi ama geçmedi. Adet olacakmışım gibi bir ağrı ama dayanılmayacak gibi değil sizce bu doğum sancısı mı ilk defa yaşıyorum
umut123_ Deryazym yok canım doğum sancısı değilmiş dün bu şikâyetlerle gittim. Yalancı sancılar doğum başlamamış diye güldüğü gibi doktor, üzerine açıklık muayenesi yaptı ömrümden ömür gitti. Sakın belirli aralıklarla sıklaşıp ağrılar artmadıkça gitmeyin
Crazy06 Deryazym bnde de var canım ara ara adet olcakmış gibi sancı ama yalancı bunlar bnde 34 hftalıgım
Askkus Deryazym bence doğum sancısı benımde öyle olmuştu sabahtan başlamıştı 39+2 de kaç defa duş aldım uzandım ama yerımden fırlatıyordu en son beş dk bir geldi saat tuttum sonra hastaneye gittim 5 cm açıklık vardı aslında tüm sancıyı evde cekmıstım sancı olabilir böyle bellı aralıklarla belıne vuruyorsa adetten daha farklı daha sert oluyor sancı
nanay umut123_ dogum sancisi daha farkli tuvaletim geldi sandim once sonra sanci girmeye basladi kemiklerimi hissediyordum resmen bol bol hurma ye yuruyus yap sicak suyla dus yapiyordum son ay 39 haftada dogurdum sukur
umut123_ Deryazym her zamanki gibi hareketleri bir değişiklik yoktu. İshalde doğum belirtisi derler onu da yaşayınca tamam bu kesin doğum ağrıları dedim. Belki günümüz yakın olduğu için başlamıştır bu belirtiler. Ama öyle bugün doğuruyorum demek için sıklaşan sancıların olması gerekliymiş.
Deryazym nanay benimde hep öyle oldu geceden beri afedersiniz ama ishal oldum birden. Sürekli makata ve rahme baskı hissediyorum
umut123_ nanay Allah analı babalı büyütsün canım benim aslında planlı sezaryenim var 10 gün sonra. Ama bebek doğum pozisyonunda ve sancılarım çıktığı için nst te doktorum her an gelebilir demişti.
Deryazym Askkus benim şuanlık dayanılmayacak gibi değil ama bilmiyorum ilk hamileliğim. Son ana kadar aksi bir durum olmazsa normal doğum olacak inşallah. Ama sancı nasıldır ne şiddetle oluyor hiç bilmiyorum. Sürekli tuvalete çıkma isteği bel bacak kasık ağrısı var.
nanay Deryazym umarim kendi sancin gelir dogurursun benim en korktugum suni sanciydi saatlerce seni ve bebegi yoruyor kendi sancin gelurse bence dogum zor degil doktora gittim sanci cikti acilma yok eve gittim 1 saat zor dayandim 8 cm acilma olmus hepsi 3 saatte biti ins seninkide kolay olur
Askkus Deryazym bende bilmiyordum ilk hamileliğimde 😂 ama bu dedıklerın bana sancı gıbı geliyor takıp edın aralıkları o şekilde hastaneye gidin benim suyum gelmedi mesela son ana kadar zaten ebe suyu mu patlattı yani su kesın gelecek diye bir şey yok
Deryazym umut123_ duruma bakılırsa günümüz yakındır o zaman canım Allah yardımcımız olsun. Bakalım ne zaman gelecekler 🌸
120622Aht Deryazym 39+3 aynı şekilde bendede var o rahatsızlıklar bn gittin acile bı hafta önce 1 cm açıklık var denildi 🙏
Cgllay Bende 38+4 oldum. 3 gecedir aynı saatte regl olmadan önce karın agrısı girer ya öle sancı agrı girdi. Bacaklarıma da kramp girdi. Dogumum mu yaklasto onun habercısımı nedir bilmiyorum ilk gebeligim