16+2 haftalık hamileyim 7. Haftadan 11. Haftaya 3 kilo aldım yani bir ayda 3 kilo şimdi de 11. Haftadan 16.haftaya 4 kilo almışım doktor çok fazla kilo aldığımı söyledi moralim bozuldu normal doğum istiyorum ama bu durumda normal doğumda sıkıntı olabiliyor, tansiyon, şeker çıkabiliyor dedi doktorum bu durumda olan var mı nasıl yönetiyorsunuz süreci şeker, ekmek, tuz tamamen kesiyorsun dedi doktorum🥺