Mozi1605 Kızlar 4+5 haftalığız iç çamasırımda kahverengiye yakın leke gelmş afedersinz ama peçeteye falan gelmedi sadce iç çamaşırımda gördüm normalmidir varmı başına gelen doktora önümüzdeki hafta gidicemde ondan :/
Yildiz_20 Mozi1605 hamileliğinde bi sıkıntı yoksa yerleşme kanaması ola bilir amma sen yinede doktoruna danış
Nurgul42 Mozi1605 benimde gecen ay 4+5ken kahverengi lekem geldi ilk gun.ertesi gün normal adet kanamasina döndü ve kan degerim düştü kimyasal gebelik gecirdim.herkesin ayni olacak degil acile gidip muayene olabilirsin