Nalinnn14 Esrapmuk ben kullanıyorum ama pıhtılaşma olduğu için daha önce kimyasal gebelik geçirdim 2 kez mecburen doğuma kadar kullanmam gerekiyor sizin böyle bi durumunuz mu oldu yoksa ilk gebelik ve bildiğiniz bişey yok mu
Cancan98 Esrapmuk ecoprin kan sulandırıcı ilaçtır. Korkmanıza gerek yok. Demekki kan pıhtı probleminiz var o yüzden kullanıyorsunuz. Bende kullaniyorum su an
Ades5454 İkinci hamileliğim ilk hamileliğim de son ayımda yüksek tansiyon çıkmıştı ikincide de düşüyordu tansiyonu dengede tutmak için başından beri kullanıyorum 32. Haftada bırakacağız