Beybist Hergün her gece dogum hikayeleri okuyup cesaret bulmaya çalışıyordum. Simdi sira bende. 38+4. Haftada 12.12.2018 de spinal sezeryan ile medilife da anne oldum. Dogum oncesi inanılmaz endiseliydim. Ama gereksizmis. Sondayi belden aşağı uyustuktan sonra istedim doktorum kabul etti hic hissetmedim. Lavman yapilmadi. Anadan dogma soyunup hasta onlugumu giyip sedye ile doğum odasına gittik. Anestezi uzmani geldi beni one doğru eğip igne yaptı yaptı sinek isirigi kadar hafif bir acima duygusu kimildamamak onemli coknhareket ederseniz sonrasinda agri olurmuş ve asla kendini kasma rahat ol. Ilk uyusma sol ayak parmağında başladı ve belime kadar çıktı belden aşağı tas kesildi asla ayağını kaldıramıyorsun hissizlesiyorsun bu harika his yok acı yok. Anestezi hekimi isinde cok iyidi. Sag koluma tansiyon aleti takildi belli periyotlarda tansiyon otomatik ölçüldü ve ellerim sag yana sabitlendi. Sol koluma nabiz ve serum takildi ve sabitlendi. Göğüs hizasindan aşağı ortu serildi doktorlar geldi islem basladi. 15 dk bebeğim aşağı gitmiş. 3780gr. 35 bas çevresi. 52 cm boyu var. Küçük prensim.. benimde dikişlerim yapildi bende tek bir his yok harikaydi korktuğumun cok ötesinde doğum oluyordu. Benimde 30-40 dk isim bitti. Oda sicakligi 17.6 derecelerdeydi sadece usudum eh o da nazarı olsun. Asagi odama getirdiler güldüm herkese herseyi anlatacak enerjim vardi. Misafirlerimle bilimcim yerinde sohbet ettim. 4-5 saate kadar hala uyuşukluk vardi. Uyuşmanin sonlanmasi belden başlıyor kum torbasi vardi ama hic ağrı olmadi cunku his yoktu onu da kolay atlattim. Yataga alindigimda variz corabi giydirmisler uyusuk oldugumdan onu da ayaga kalkinca gördüm. annemler eşim cok saskindi halimden. Uyuşukluk geçmeye yakin hemşireler zaten agri kesici yaptılar ağır acıyıda oyle atlatmış oldum. Bebeğim zaten yanimda ona doya doya bakıp sevebildim. Yürümeye kalkmak önemli nescafe 3 bardak icsin az bol su tuketsin dediler basladik. Belli sure sonra corba ve komposto verdiler. Yürümekte kolaydı valla. Ben hamileligimin son ayı tane kimyon ve rezene cayi içtiğim için sanırım ayaga kalktim birkaç adim sonra gazım çıktı. Aynı gece tek başıma büyük tuvalete bile çıktım. Dogumun ertesi günü hastanede dusa girdim kesigin bandaji degisti ve ciktim. Şerbet kayısı kompostosu için bol bol. Sondayi cikartirkende hiç hissetmedim. Tampon kullanmak gibiydi. Hemsire içimden bir şeyi çekti çıkardı. Ilk ve 2. Gun daha iyidim. Hoc uyumadim heyecandan hatam bu oldu. Sutum gelmedi. Mama Verdik hep. 2. Gün taburcu oldum zaten tek gece yattim. Agri kesici ve antibiyotik verildi onlari kullaniyorum. Idrar yanması yaşıyorum sadece ve tabiki kesigin oldugu yer hareket sırasında kısıtlıyor seni. Ama doğumum kolay oldu. Bebeğim ve ben saglikliyiz. 3.günde göğsümde sari sivi geldi ama bebeğim e yetmiyor. Bazen mama bazen gelinimiz emziriyor. Göğüslerim taş gibi sagiyorum öyle veriyorum gelinimizin sutuyle beraber. Yarin muayene var bakalim bende ve bebegimde durumlar nasıl. Ayaklarim ve ayak bileklerim cok şiş ve ellerim odemi hemen atamadim karnim biraz küçüldü ama goruntu şu an sonn derdim. Kafama taktigim tek sey bebeğimi emzirmeye baslayabilmek. Yarin ebeye soracağım bakalim yoksa patlicak göğüsler. 2. Dogum düşünüyorum o kadar kolay atlattim. Rabbim insallah sizinkini noyle kılar. Bugün 4.gun daha iyim annemi dinleyip bebeğimin heyecanindan ayakta gezmeyip bol nol dinlenmeye çalışıyorum Dinlenmek önemli sütün gelmesi ve vücudun toparlanması icin. 😇😇😇 benim dogum hikayemde bu kızlar rabbim sizi korusun. 🤗🤗sorunuz olursa fırsat buldukça cevaplamaya çalışırım..m😉😉