Bebegimibekliyorum000 Arkadaşlar bagkurlu olup 32.haftada çalışamaz raporu alan arkadaşlar raporu aldıktan sonra nasıl bir yol izledi acaba raporu sgk ya mı vereceğim muhasebeci mi işlem yapacak? Bilgisi olan yardımcı olabilir mi? Şimdiden teşekkür ederim.
tugcesakzci Bebegimibekliyorum000 muhasebeci işlem yapacak e devletten takip edebilirsiniz bildirim sürecini vs SGK sayfasına düşer