Halin son 1 ay kala ağırlaşacaksın. Hastane çantasını yapmak dahi zor gelebilecek. Fiyat konusunda doğru söylüyorlar, biliyorsun her gün artıyor fiyatlar. Hafta olarak 16.hafta bence de erken. Ama son 1 ay kalaya kadar da bekleme bence. He bu arada bir arkadaş yazmış birkaç ayda anca geliyor diye, evet öyle. 40 günde getiririz dediler 90. Günde falan getirdiler 🫠