Aysecikkk_ Kızlar 21. Haftamda ilk dozu oldum şimdi ikinci doz için çağırıyolar ilk gebeliğim ilk doz 6 ay koruyor diyorlar sizce gerekli mi ikinci doz kaç doz oldunuz sizler
Bircanm Aysecikkk_ benim hamilelikten once yapıldığı için tek doz yapalım dedi hatırlatma dozu olarak yapıldı
tugcesakzci Aysecikkk_ tam koruma için doktorunuz bir sıkıntı görmüyorsa iki dozu da yaptırmanızı öneririm. Ben bir problem yaşamadım ilk dozda kolum ağrıdı 2. Dozda o bile ağrımadı
Aysecikkk_ Sssaaa3 bi sıkıntı oldu mu peki ikinci dozu olmak istemiyorum bende ama tedirginde oluyorum birşey olur mu diye
Ebrulim123 Sağlık ocağı aradı mi sizi beni henüz arayan olmadı kendimiz gittiğimizde vuruyorlar mi asiyi