htc_kynr 32.haftada izne ayrilmayip illaki 37. Haftayı mi beklemek gerekiyor kizlar 35. Haftada falanda ayrilabiliyomuyuz.
Elif93 htc_kynr hayır eğer 32 de ayrılmak istiyorsan tam 32.haftaya girdiğinde doktordan rapor alıp iş yerine vermen gerekiyor.32den önce veya sonra ayrılamazsin yasakmış. Ama ben iyyim 37ye kadar çalışırım dersen yine doktordan 37ye kadar çalışabilir raporu alman gerekiyor 37yi doldurduktan sonra izne çıkabilirsin. Tabi bu isteğe bağlı bişey. Devlet senin 32de cikabilirsin hakkını vermiş. Bende ayrıldım izne bugün sgkdan öğrendim hepsini
Mervece30 htc_kynr bende rapor aldım 34 deyim ama doktorum kendini kötü hissedersen sonuna kadar zorlaman şart değil gel hemen raporu bozarız dedi
DuduMom htc_kynr hayir tabiki oyle bir sey yok. O senin durumuna ve istegine bagli. Calismak istiyorsan aliyosun 32’de raporu sonra istedigin zaman gidip calisamaz raporuna cevirebilirsin. 37 yi beklemene gerek yok
Esrass htc_kynr bende haftaya cmt günü alicam 34 hft olucam canm 32 haftan dolduktan sonra alabiliyorsun merak etme
Yogurtlupilav htc_kynr ayrılabilirsin. Yanlızca 33+0, ya da 34+0 gibi haftanın işk günü olması gerekiyor. Ben aldım ama dayanamayacağım 37ye kadar, 36+0 da çalışamaz raporu yazdırıp analık iznimi başlatacağım.
htc_kynr Teşekkür ederim hepinize çünkü 32 de iyi hissederim.kendimi 37 ye kadar ne olur bilemedim risk almak istemedim daha var ama herşeyi dusunuyo insan 😘
Ahsenveannesi htc_kynr ayrilabilirsin çalışamaz raporu istedigin zaman alirsin maksimum calisabilecegin sure 37. Haftadir