Mehparesultan333 51_S doğum anında kanala girebilir sancilarin başlasa bile girmeyede bilir kanala girmediği icin 10 cm açılmayla acil sezeryanla doğum yaptım stres yapma Allah yardımcın olsun
Nazalex 51_S kuzum benimki de kanala girmemişti 40 + 3′te doğum esnasında girdi hiç panik yapma daha çok vaktin var
Tispe Kanala girmediği için 40+4′te sezaryenle doğum yaptım. Beklesem girer miydi, girerdi belki ama risk almak istemedim. Yani girebilir de gitmeyebilir de 😊