Hamisanneee1 ben de 1cm açıklıkla suni sancı aldım. İlk 3 saat hicbisi hissetmedim cok rahattı, ama açılma da tam olmamıs tabi😂 sonra suyumu patlattılar şansıma cok iyi bir ebeye denk geldim. Acılmam 5cm oldugunda cooook zordu ama herkes farjlo yasıyor tabi. Tavsiyem epidural taktırmıcam diye inat etmeyin, ben oyle yaptım sezeryana alın beni diye bagırıyordum😂 epidural takıldı suni sancıyı kapattılar bir saat sonra bir baktılar 9cm olmus dogumum da epiduralden sonra rahattı. Allah kolaylık versin zor tabi ama sonunda bir mucize geliyoor🙏🏻🤍