Nazli2_ Kızlar kaçıncı haftada yaptırdınız ne gibi yan etkileri oldu 20+4 yaptıracam çünkü aradılar benj
tugcesakzci Nazli2_ 20. Haftada yaptırdım sadece kol ağrısı yaşadım ikinci dozda kol ağrısı bile çok az oldu
Youngmotherr Nazli2_ 21.haftada yaptırdım normalde 2 doz olunabiliyormuş ama ben önceden de olduğum için 1 doz oldum bir sıkıntı olmadı sadece yapılan yer ağrıyordu