gizemumayy Yenianniss- lansinoh ile aynı görevi gören ebebek ürününü de alabilirsiniz ben düzenli kullandım bir gün olsun çatlak, yara oluşmadı. Çok verimli. Hiç lansinoha o kadar para vermeyin derim💐
ikizprensesannesi @Aaa122 Bende o kremi kullandım gerçekten işe yarıyo onu sürdükten sonra buzdolabı poşetlerini küçük kesip koydum arada da tahin yağııı sürdüm yarasız atlattık çok şükür 🌸
Aaa122 ikizprensesannesi ya ben de geçen sordum burda üstünü kapatayım mu sürdükten sonra diye herkes ne gerek var yazmış nemli kalması lazım demi bende böyle yapayım artık
Hirali Yenianniss- mustelanin aldim iyi geldi ama asiri yara oldugu icin grcirmedi hiçbir yöntem doktorum gümüş kapak ve hakiki zeytinyagi önerdi
Hilalaliaras Yenianniss- trübaby göğüs kremini yaklaşık 1.5 aydır kullanıyorum sabah akşam çok güzel nemlendiriyor ve vegan silmeden emzirebiliyorsunuz.Benn stok yaptım çok güzel bir ürün tavsiye ederim.
Burisinannesi Momnesrin lansinoh kremi bende kullandım ama sanki işe yaramıyor. Belki yarar diye ara ara lansinoh ara ara ayva çekirdeği jeli kullandım. İkisinide yıkamadan emzirmekte sıkıntı olmadığı için daha rahat. Birde doğru emzirme yapın memenin kahverengi kısmını tamamen verin ağzına asıl önemli olanda bu
Burisinannesi Rumeysaaa67 aynen öyle ben emzirme danışmanı ile görüşmeyi bile düşündüm o kadar kötüydü. Ama şükür çok uzun sürmedi
Boncukk123 dicledila anladım canım süt gelince o agrı acı geçiyor mu peki 🥹 gece yan yatınca bile acıyor cok
dicledila Boncukk123 yok yaa nerede geçsin çok acımıyor şimdi ama yine sızlamaya devam ediyor nemlendirmek iyi geliyor
ENOK_0107 Aaa122 ilkte tecrübesizdim yaradan sonra başlamıştım çok iyi geldi. Senin başlama haftan güzel devam et 😊 ikinciye henüz 6 haftalık hamileyim bende senin gibi 34′te falan başlarım.
canss_96 Lansinoh aldım 33. Haftamdayım siyah yerleri kuruluktan südyemin içine dökülüyor kremi yeni aldım sürmeye başlıcam kremi sürünce üstünü kapatıyomutız yoksa yine kremi sür çamaşırı giy mi yapıyosunuz
busedilmen Dondurulmuş lahana yaprağının baya iyileştirici etkisi oluyormuş. Krem olarak mustela tercih ettim ben gümüş kapak desteği ile