Yenianniss-
Lansinoh öneririm kesinlikle onun sayesinde göğüslerim iyileşmişti. İlk doğumdan sonra tecrübesizlikten midir belki çocuğun ağzını memeye iyi tutturamadığımdan mıdır her neyse göğüs uçlarım o kadar çatladı ki kanıyordu hafiften emzirirken ağlıyordum doğumda bu kadar işkence çekmedim abartmıyorum. Önceden bilgi edinmemek önlem almamak tecrübesizlik bilinçsizlik çok kötü gerçekten. Benim başıma böyle bir şey gelebileceğinden haberim bile yoktu başıma gelince çok fena oldu yani. Bi de Doğum yapmış iki Ablam var onlar da bir şey demediler hiç doktorum da böyle bir bilgilendirmede bulunmadı o kadar da araştırıyordum her şeyi hiç buna rastlamamıştım ki önlem almamışım. Şimdi ikinciyle hamileyim kesinlikle önceden kullanmaya başlayacağım aynı acıları yaşamak istemiyorum