Esra8787 Merhabalar herkese 31. Haftada olanlari icin doktoru dogum tarihi veren varmi . Uygulama en gec subat basi gosteriyor ama dokturu tarih veren varmi ?
Mimpie Esra8787 sezeryan düşünüyorsanız her şey yolunda olduğu takdirde 38+4ten önce almıyor doktorlar genelde
Esrolojii Esra8787 31 haftalığız zorunlu sezaryen olucam ocak 10 ile 17 arası gün verdi. 37 38 haftalara tekabül ediyor.
KNazli @Esra8787 31+1 bizde daha doktorumla böyle birşey konuşmadık uygulamaya göre 30 Ocak gösteriyor ama ben normal istiyorum bekleyeceğim yani. Bende burda bekleyeyim bakayım gün alan vs var mı 😊
htcktkym Ben bu haftalarda gittiğimde 10 Ocak gibi olabilir demişti ama benim bebiş 2 hafta önde gidiyo her muayenede