BhrRzgr_06 Bburrcu Dualarımız kabul olsun rabbim bu sefer zamaninda sağlıkla kavuştursun inşallah 🤲💐💕
Shebaby Midwife10 ben bebeğimi 30 kasımda kaybettim 22+2 günlük doğum oldu şu an abdominal serklaj atıldı ve biyopsi yapıldı tedavim devam ediyor canım uygulamayı yeni açabildim psikolojim çok bozuktu