gencannegizem Şu an da bebişimle hastanedeyiz bugün öğleden sonra taburcu olacağız inşallah 🥰2 gün önce 12.40 da girdim 13.55 de çıktım ameliyathaneden pozitifti genel olarak merak ettiklerinizi sorabilirsiniz
gencannegizem Aaa122 evet belden spinal anestezi oldum. 48 saati doldurup çıkabiliyormuşum öğleden sonra çıkacağız
Aaa122 gencannegizem ağrılarınız nasıl benim de 2. Sezaryen olacak ilkinin ağrılarını hatırlamayacak gibi silmişim hafızam dan😄
gencannegizem Aaa122 çok fazla ağrım oldu anestezi etkisi geçince iğneyle falan toparlamaya çalışıyorum
gencannegizem Edaaa123 teşekkür ederiz Dağr babyme_ay ağrı değil de sancı oluyor karında iç dikişlerde
gencannegizem Feyza1607 bebeğimin baş bölgesi 39 haftalıkken 41 de uyumluydu ondan dolayı sezeryan oldum