poyrazin_annesi28 genelleme yapmadım herşey ortada zaten devlette eşin bile yanına doğru düzgün giremiyorken özelde her an doğumda dahil yanında olabilme şansı var ikisini genellemek mümkün değil kendim de bizzat şahit oldum insanları nasıl hor gördüklerine siz memnunsnzdur yada değilsinizdir sizin beklentinizle herkesin beklentisi aynı olucak diye bişi yok size laf söylemişlerdir üzerinize alınmamış olablrsnz mesela üç kuruşlk insanlara kendimi aşşağlatıcak halim yok orda güvenlikten tutunda hasta bakıcıya kadar herkes kendini bişi zannediyor oraya laf işitmek için gitmiyor kimse ben bunlardan bahsediyorum evet tek tük iyi doktor var, orda doğum yapmak isteyen herşeyi göze alıp gitsin bence