Adensu_ Kızlar ne durumdasınıız? 20,21 yumurtlamam oldu 22 catladi 22 yi degerlendirdik🤲🏻 yani çatlayali 7. Gün bügün 3 gundur goguslerim cok hassas ve kasiklarimda kramplar oluyor bu ay cok umutluyum
1prensesannesi__ Adensu_ bende 20 de catama gördüm catlama aksamini degerlendiremedim ama umutluyum yine de insAllah olumlu sonuclar aliriz benimde bat 4 🥰
Deletedmon_98 Adensu_ ay bende bendeeee ❤️ bende 19unda yumurtlama gördüm 21 de çatladı 8.günüm bugün cuma test yapmayı düşünüyorum inşallah çıkar 🫠 benimde ara ara kaşık ve bel ağrılarım var inşallah hamişizdir hepimiz bat 4 Aralık 🥲 bu aydan niyese bende umutluyum sadece içimdeki korku arada ortaya çıkıyor regl olcam diye korkuyorum
Sbhtzmn Adensu_ 👋🏻👋🏻 bugün çatlamamın 14. Günü adet olmadım henüz yarın sabaha kadar olmazsam test yapcam ctesi kan verdim çıkmadı 🤷🏼♀️
Merve-metin Adensu_ ben bu ay adet olmadım gecikmemin 12.günü bugün ay bitti zaten bu gidişle aralıkta adet olurum diye düşünüyorum o yüzden bende burada bekleyim en iyisi 🤦♀️
Arasegeyigitefe Inşallah olumlu sonuçlar alrz canm 🤲🤲 benm bat 13 ama ben sabrsz oldum için 9nda yapcam testi 🙈
likapaa53 Bat 5 belli başlı belirtiler var o şüpheyle geldim buraya bakalım ne çıkacak sonuç bel ağrısı kasık ağrısı var bir haftaya yakındır dünden beride göğüs hassasiyeti oluştu bugün kan testi yapmak istiyorum belkide kist vs farklı bişey midir diye
Nur1806 likapaa53 canım benimde bat 5 aralık🤩 Kan testi verirsen sonucu yazar mısın? Bende erken gebelik testi yapsam çıkar mı diye düşünüyorum ama😬
momsssss Bel ağrım var ama genelde hep belim ağrır hafif kasıkda ağrım var yumurtlamadan bir gün önceyi değerlendirdik tutacağını sanmıyorum
Adensu_ 1prensesannesi__ ay hadi insallah canim, nezaman test yapicaksin? Ben normalde hic umutlanmam ama icimden bi ses bu ay oldu diyor..🥹💖
Deletedmon_98 1prensesannesi__ senin içine doğuyor canım ve ayriyeten annesin Banada dua et ilk çocuk olcak bizimde batlarımız aynı benimde 4 Aralık 🧡 bu ay bende içine doğan bir şey var mı 😂
1prensesannesi__ Adensu_ bende de bu ay cok degisik hisler var cikmicak diye korkuda var ama tutabilirsem kendimi pazar gunu catlamanin 13. Gunu oluyo pazar sabahi ilk idrarla yapmak istiyorum ama tutamazsam eğer cumartesi sabahı yaparım 😃
1prensesannesi__ Deletedmon_98 21. De catladiysa cuma test icin erken canim en erken pazar gunu yapmalisin catlamanin 12. Gunu ancak idrarda cikar
Adensu_ Deletedmon_98 Ayy ozaman aramizda 1 gun var sen benden 1 gun once yumurtlamisin ve ben kendimi tutamiyorumm test yapmak istiyorum🥹 suan bile kasigimda boyle degisik bi kramp var cok garip
1prensesannesi__ Deletedmon_98 insAllah canım hamileyizdir bi kac aydir beraber takip ettigim burdaki arkadaslarim cogu bu ay hamile kaldı bende bu ay olcak gibi hissediyorum sende beraber ogreniriz insAllah ne zaman test yapacaksin
Deletedmon_98 1prensesannesi__ evet bu ay herkes hamile kaldı ya inşallah bizde öyleyizdir platforma eylülde başladım eylülden beri görüyorum seni de ❤️ ben bu cuma test yapmayı düşünüyorum 10.gün oluyor
Adensu_ 1prensesannesi__ canim 21. Inde catladiysa 8 gun gecmis yani bazilarinda cikabiliyor hic belli olmuyo🥹 yabancilarda dpo diye geciyor. Onlar catlamadan 6 gun sonra yani 6 dpo dan sonra test yapmaya basliyor ve genelde 8/9 dpo dan sonra pozitif cikiyor varsa 💖
Deletedmon_98 1prensesannesi__ cuma günü diye niyet ettim en başından beri bir ihtimal de olsa yapmak istiyorum pazar günleri eşim evde bir de haftaya evlilik yıldönümümüz hediye olarak bu haberi vermek istiyorum o yüzden cuma deniycem şansımı öğrenirsem cumartesi süpriz yapcam 😂 ama çıkmazsa mecbur pazar sabahı gizli gizli yapcam 😂
1prensesannesi__ Deletedmon_98 ben temmuzda basladım 6 ay oldu kalamadim insAllah bu ay kaliriz🥰🥰 bu ay cok hamilelik haber var burda bide ben hissediyodum cok onceden de bu sene hamile kalcagimi yilin son ayina geliyoruz ogrenmem gerek artik 😂
1prensesannesi__ Adensu_ benim 20 sinde catladi asko 9 gun oldu evet bende izliyorum tiktoktan bakiyorum 9 dpo basliyolar ama 11 de falan ogreniyolar erken ogrenen cok az var bide onlarin testleri daha hassas benimde 1 tanecik testim var o yuzden beklemek istiyorum 13. Gun yapmak istiyorum 🥰
Deletedmon_98 Sbhtzmn ay hadi inşallah ben dayanamazdım var ya asla direk yapardım bugün iyi sabırlısın 😂 inşallah hamilesindir canım sende
Adensu_ Sbhtzmn belki simdi vardir canim, kani erken vermis olabilirsin hayirlisi olsun, test sonucunu bekliyoruum🥹💖
1prensesannesi__ Deletedmon_98 cuma erken ama askım catlamayi 21 de gormussun zaten 10 gun olmus olcak 11 gun kanda artmaya basliyo hcg bence bekle negatif cikar üzülürsün pazar sabahi beraber yapalım olur mu
Deletedmon_98 Adensu_ bende bugün bile “ acaba yapsam çıkarmııııııııı” diye içim içimi yiyor ama içimden cuma günü diye niyet ettim o yüzden bekliyorum heyecanla 😂 kasık ağrısı bende çok canımı acıtmıyor böyle arada bi geliyor sanki küçük kramplanırmış gibi oluyor geçiyor seninki nasılll