Arkadaşlar merhaba 15 haftalık hamileyim ve rüyamda sürekli aynı şeyi görüyorum. Öncesinde de bi iki kere görmüştüm rüyayı ama önemsememiştim şimdi her gece görüyorum. Eşimle nişanlıyız ve tartışıyoruz ben yüzükleri atıyorum sonra konuşmuyoruz ama dönmek istiyorum uğraşıyorum eşim istemiyor bu ara bide hamile olduğumu görüyorum hamileyken nişanlıyım yine ayrılıyoruz dönmek istiyorum konuşuyoruz ama dönmüyor çok üzülüyorum falan hep kötü uyanıyorum hemen eşime sarılıyorum. Onu gerçekten çok seviyorum onunda sevgisinden şüphem yok bebeği gibi davranıyor zaten daha 6 aylık evliyiz ama rüyalarımı engelleyemiyorum kaybetmekten korktuğum için olabilir diye düşündüm ama aynı rüya sürekli tekrar ediyo çok sıkıldım var mı aranızda gebelik boyunca kötü rüyalar gören yalnız mıyım