smyyozygt 17 haftalık gebeyim düşük tehlikem var daha önce yoğun bir kanamam oldu progestan kullanıyorum ama ¾ gündür geçmeyen kasık ağrılarım var doktora gittim ağrı kesici al dedi 😏sizce bu ağrılar normal mi benim gibi olan var mı
Curii61 smyyozygt bu tür ağrılar ve kasılmalar olabiliyor ama magnezyum kullanın doktorunuza danışıp isterseniz ağrı kesici yerine ve istirahat edin bol bol uzanın h bir iş yapmayın bende 5 ay boyunca yaşadım kanama sancılar ama şükür Allah’a son haftalara yaklaştım en başından beri yatıyorum sadece
Hnd3535 smyyozygt gecmiş olsun rahim ağzı uzunluğu ölçümü vajinal bir şekilde yapıldı mı ? Bazen rahim kısalmasıda böyle sinyaller verebiliyor
smyyozygt Hnd3535 başka bir doktora gittim idrar yolu enfeksiyonum varmış ilaç tedavisine başladı enfeksiyon sancı yapar dedi
MerVe39- Ayni durumdayim 12. Haftadan beri kanamam oldu sonra lekelenemeye döndü. Şuan 16 haftalik olduk. Üstüne idrar yolu enfeksiyonu cikti. Benmde kasiklarimda agri oluyor rahmimde baski hissediyorum bakalm nasl gececek
smyyozygt MerVe39- aynen banada enfeksiyon dedi bugün aldım ilacı inşAllah etki eder RABBİM sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin