Selamlaaar :)
Kızlar sağlık problemimden dolayı sezeryan olacağım ve bu da burç karararı demek oluyor. Ki doğum 19-24 Aralık arasında. Gün belirleyeceğim Pazartesi ve ben çok kararsızım birazda kaynanama inat gitmek üzereyim. Kaynanam ve görümcem oğlak aynı zamanda benim abilerimde. Geçenlerde kaynanam oğlak olsun da gör oh oh bize benzeyecek dedi. Eşimle uyuz olduk. Kaynanamda görümcemde çok rahat,gamsız, tembeller abilerim ise zıtları çalışkan,zeki,başarılılar. Annem de yay ve aynı şekilde o da hiç pes etmeyen,çalışkan ve çabacı biri. Şimdi birgün farkla burç değişiyor. 21 Aralık Yay - 22 Aralık Oğlak. Ben yetiştiricem bir yerden karakteri, yaşamı bana benzeyecek ama kararsızım sizce ne yapmalıyım ?