Hilalcikkk bi kere normal polikliniğe gidip kayıt açtırman lazım devlette almıyor öyle hop diye doğuma acile. bizzat şehir hastanesinde bir tanıdığım yaşadı kontrollere hep özele gitti, doğum çok pahalı olunca sancı geldiğinde acile git acil doktorları hakkında hiç bir şey bilmediğimiz bir gebeyi doğuma alamayız takibiniz özelde olduysa doğuma özele gidin demişler