Minelminel Günaydın kızlar biz 6+5olduk dün koştur koştur doktora gittik kalp sesi için ancak doktorum bana beni herkes bilir ilk 3 ay doppler elektrık akımı yollamanın faydası yok buradan kalbi gotdukten sonra ben hersey yolunda olur. 3 ay hiç bir hastamın kalp sesine bakmam dedi. Öncelikle doğrumudır netten araştırdım ama doğru bilgisine de ulaştım bakılsada birsey olmaz dıyenede. Hayır doktorum özel ve çok ilgili bende şaşırdım baştan savmak için olsa anlardım. 2. Sorum da benim akıntım başladı doktora o panıkle sormaya unuttum normalmidir? Hepinizi öpüyorum sevgıler
MOMTHEMOM Minelminel peki kalbin attığını gördü mü? Keseniz kac mm? Ben 6+6 da gittim ancak göremedim yarın birdaha gidicem ondan merak ettim sizi de
Ysn Minelminel en iyi perinatologa gittim ilk 12 hafta gayette dinletti kalp atışını önemli olan uzun süreli dinlenmemesi
ipktos İlk sorun hakkında bilgim yok ama akıntının rengi önemli beyazsa normal bende de oluyor 14 haftalık bebeğim