Arkadaşlar çok az enfeksiyon varmış fitil verdi. Delircem inmiş aşağıya erimemis tam , 6 saat sonra tuvalete gittim ister istemez su değdi bişey olur mu? Çok huylandim sanki kaşınıyor evham yaptım. Bu ya kalırsa orda ya daha kötü yaparsa beni 😕😕 korktum başına gelenler bı yardım etsin nolur . Bir şey olur mu bu niye erimedi baya da ittik