sehrengiz_8 Zeynep15 var canım bende silik görüyorum adetinizin geçmesini bekleyip kan tahlili yaptırın eğer değeriniz 1000 üstü çıkarsa 4-5 gün sonraya randevu alıp keseyi görebilirsiniz
Zeynep15 Hepiniz sağolun kızlar inşallah vardır ve sağlıklıdır. Bugün kan verip haber veririm sizede ❤❤
1prensesannesi__ Zeynep15 tamam canim hayirlisi ile guzel bi sonuc al insAllah testin bayagi goruluyo 20 den fazla vardir bence 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Minikkelebegim13 Zeynep15 Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin canım uzun ömürler versin inşallah🌸 Bizlerede nasip etsin bu duyguyu tatmamızı inşallah🤲🏻