mehtap28 canm bende 36 haftalgm 2. Hamilelgm ve ilki 40 haftayı geçiyordu hastaneyye gittgmde suyumun tamamen bittgni söylemişti 2 gün snra gittim suni sancyla doğum yaptm ve açılmam sancım hiç yoktu şuan 36 haftalıgm dedign gibi gene iç çamaşırım ıslanmaya başladı 1 defa da öyle olunca korktum ve 1 haftadr ciddi anlamda sarı kokulu akıntım oluyor bebek kanalda 1 haftadr ondan mı acaba diyorm kafam karışık bi dahaki kontrolm 10 gün snra gitmek de istemiym kontrl gnümü beklemek istyrm