Kızlar bi sorunum var yardımcı olursanız çok sevinirim. 37+2 haftalık hamileyim ve içerden gelen bir yanmam var. Daha önce böyle birşey olmamıştı ne yanma ne kaşıntı vs. Dış kısımda değil zaten içi yanıyor sanki 🙈 yarın kontrolüm var doktora sorucam ama yine de merak ettim böyle bir sorunla karşılaşan var mı acaba ?