B1cnm Gebeyim 10+4 idar yolu enfeksiyonu yaşıyorum ağrılı ve acılı bir süreç tek kullanımlık şase içen gecen varmı aranızda
minnosbirkiz B1cnm tek kurtarıcım monurol şase, eczanede ellerinde olmadığında muadilini veriyorlar, kabul etmeyip özellikle onu isteyin, en etkilisi o bence
Incibirinci Ben şasenin yaninda 10 günlük antibiyotik ve bol su ile geçirdim baska turlu iyileşmiyor.Bide sabahlari limonlu su antiseptik etkisinden dolayi
Incibirinci Ben şasenin yaninda 10 günlük antibiyotik ve bol su ile geçirdim baska turlu iyileşmiyor.Bide sabahlari limonlu su antiseptik etkisinden dolayi
Aybarssmom_ Ben de tek kullanımlık şase kullanmıştım ama hangisiydi hatırlamıyorum bana fayda etmişti, bol su için