Syda78 öncelikle diretmemeye karar vermeniz çok iyi olmuş bende başta direttim sonra siz gibi bir şeyler duydum ve dedim ki bebeğim nasil saglikli gelecekse oyle olsun. Benim sabaha karsi duyum geldi hep suyum gelse nasil anliyicam bilmiyorum diyordum ama gelince anliyorsunu. Cunku idrar gibi degil kendi kendine geliyor ve tutamiyorsunuz. Suyum geldigi icin apar topar hastaneye gittik ki bu onemli bir detay cunku bebek susuz kalabilir su gelirse hastaneye gitmeniz gerek. Bebek aşağı inmemisti zaten doktorunla bir kac gun once gorusmustuk zaman verelim yuruyuslere devam demisti. Ve hiç acilmam yoktu o zana sezeryan istesem olurdu ama ben normali denemek istedim doktorumda suni vermemiz gerekicek dedi. Suni verildi yaklasik 5-6 saat sancı cektim en son ki cati muyenemde bebek hala yukaridaydi ve açılmam 1 cmyi geçmemisti. Ben sancilari karsilarken cok zorlandim istifra etmeye basladim bu sepebten saniyorum bebegin kalp atislari düstü hal boyle olunca apar topar sezeryana alindim. Her sey bir anda gelisiyor olup bitiyor aradan yarim saat gecti bebegimi yanağıma verdiler iste o an tüm acılara ve ömre bedel. Her sey bir anda gecip gidiyor dusundugunuz tek sey bebeginiz oluyor. Ben normal dogum icin hamileligimde yapmadigkm sey kalmadi ama olmayinca olmuyor bebek nasil isterse oyle geliyor bu yuzden guzel dusunun beneginizin bedeninide oldugu gunlerin tadini cikarin. O surecte sonrasida cok cok guzel ve duygu yüklü. İnsallah bir an once saglikla kucaginiza alirsiniz. Rabbim kolaylastirsin:)