Şimdi acilden geliyoruz bebegimin atesi bugün 40 i gördü hemen acile gittik ates dusurucu serum verilip geri geldik bebegim 1 yaşında diş çıkartıyor, şu an ateşini ölçüm 38.5 elleri ayakları buz gibi ne yapacağımı bilmiyorum ates dusurucu 1 saat önce serumla aldı üstünü tek kat giydirdim ustu açık battaniye örtmedim yatırdım, şu an ne yapacağım atesi düşer mi yükselir mi içerideki ısıyı düşürüp bebegimi kalın mi giydirim ya da ince mi bilmiyorum tecrübeli anneler yardıma ihtiyacım var şu an bu durumda ne yapmam gerek