adetim çok düzenlidir günü gününe adet olurum ama bu ay adetimden 3 gün geçti ve belimde ara ara hafif ağrılar olup geçiyor ağrım adetimin başlangıç zamanı olurdu ve adet olurdum göğsüm de hassasiyet kararma ve damarlar çıktı ve bir de sarı akıntı var idrar testi yaptım negatif sanki adet olmayacakmışım gibi his var bu şekilde yaşayıp daha sonra pozitif olan var mı ?